طراحی وب‌سایت نمایشگاهی به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی موثر، امکان معرفی و فروش محصولات در فضای آنلاین را فراهم می‌آورد. این رویکرد به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا حتی بدون حضور فیزیکی در نمایشگاه‌ها، به معرض نمایش گذاشتن و فروش محصولات خود بپردازند. با استفاده از وب‌سایت‌های نمایشگاهی، شرکت‌ها می‌توانند به افزایش دیده‌شدن برند و اعتبار حرفه‌ای خود کمک کنند و همزمان، سئو و حضور آنلاین خود را بهبود بخشند.

اگر شما هم برای کسب و کار خود یک وبسایت حرفه ای میخواهید فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

وب‌سایت‌های نمایشگاهی به عنوان غرفه‌های مجازی، خدمات و محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهند و با افزایش تعامل کاربران، محبوبیت و ترافیک سایت را افزایش می‌دهند. این سایت‌ها امکاناتی نظیر فروش بلیط، ارائه اطلاعات دقیق و سایر خدمات آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

به عنوان مسئول برگزاری نمایشگاه، تبلیغات گسترده و موثر از اهمیت بالایی برخوردار است. وب‌سایت نمایشگاهی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند عمل می‌کند، باعث می‌شود اطلاعات نمایشگاه به گوش جمعیت وسیع‌تری برسد و نام نمایشگاه در میان مردم شناخته‌تر شود. این سایت‌ها نه تنها به اعتبار کسب‌وکار کمک می‌کنند بلکه زمینه‌ساز اعتماد و خرید آسان‌تر مشتریان می‌شوند.

کسب‌وکارهایی که در حوزه‌های خاصی فعالیت دارند و به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ یا کوچک هستند، با طراحی وب‌سایت اختصاصی، فرصتی برای معرفی فعالیت‌های خود به کاربران آنلاین پیدا می‌کنند. همچنین، با گسترش نمایشگاه خود، می‌توانند فعالیت‌های رقبا و همکاران را نیز در قالب نمایشگاه مجازی به نمایش بگذارند و از مزایای اقتصادی آن بهره‌مند شوند.

موفقیت یک وب‌سایت نمایشگاهی به ویژگی‌ها و خدماتی بستگی دارد که به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که یک نمایشگاه آنلاین، زمان و مکان برگزاری را به طور دقیق اعلام کند، بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان را داشته باشد و امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم آورد. نمایش تصاویری از رویدادهای گذشته نیز به ایجاد اعتماد کمک می‌کند.

در دنیای امروز، کاربران بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند. بنابراین، وب‌سایت‌های نمایشگاهی که خدمات و محصولات را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند، نه تنها سطح کسب‌وکار را ارتقا می‌بخشند بلکه به رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی کمک می‌کنند. استفاده از سئو برای بهره‌مندی از جستجوهای کاربران در موتورهای جستجو، فرصتی برای جذب مشتریان بالقوه است.

طراحی بخش آرشیو رویدادها و نمایشگاه‌ها، امکان اعتمادسازی بیشتر برای مخاطبان جدید را فراهم می‌آورد. همچنین، بخش نظرسنجی و بازخورد کاربران، امکان بهبود خدمات و محصولات بر اساس نیازهای مشتریان را می‌دهد. اطمینان از دسترسی آسان به صفحه ارتباط با کارشناسان از طریق جستجو در گوگل، برای رفع ابهامات و سوالات مشتریان ضروری است.

همین امروز شروع کنید

با طراحی سایت وبتیک شما یک سایت حرفه ای و فوق العاده بهمراه بسته کامل خدمات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را در اختیار دارید.

به درگاه های پرداخت متصل شود

تامین اتصال به درگاه های پرداخت بانک های ایرانی و خارجی با امنیت بالا و غیر قابل نفوذ جزء خدمات ما است.

سایتتان را مطابق میلتان تغییر دهید

ما تمام بخش های سایت را با ترکیب افکار شما ،سمپل ها های خارجی ، خلاقیت و تکنولوژی روز دنیا طراحی و پیاده سازی می کنیم.

بدون نیاز به کدنویسی

پروژه های طراحی سایت وبتیک به گونه ایست که شما می توانید بدون دانش کدنویسی بی نهایت صفحه طراحی و یا ریدیزاین کنید.

قابلیت ارتقاء لایف تایم

کلیه پروژه ها اپن سورس هستند ، در هر برهه ای از فعالیتتان شما می توانید به سادگی هر قسمت از سایت را که می خواهید ارتقاء دهید.

پشتیبانی ۷/۲۴

کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

وب سایت واکنش گرا

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

طراحی وب سایت سئو شده

تمام استانداردهای سئو ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو ) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

طراحی سایت نمایشگاهی

سوالات متداول طراحی سایت

داشتن سایت چه مزایایی دارد ؟

داشتن سایت باعث افزایش اعتبار در دنیای رقابت می شود و به برندسازی شما کمک شایانی می کند. هزینه داشتن سایت از هزینه های تبلیغاتی بسیار کمتر است. با کاربران و مشتریان خود می توانید ارتباط مستقیم داشته باشید و به راحتی در دسترس کاربران هستید. داشتن سایت باعث افزایش رونق کسب و کار و فروش می شود.

چه کسانی نیاز به وب سایت دارند ؟

 با توجه به اینکه تمامی کسب و کارها بدون هدف ایجاد نمی شوند پس می توان گفت تقریبا همه به سایت نیاز دارند تا خدمات و محصولات خود را معرفی کنند. اگر کسب و کاری زودتر از رقبای خود سایت طراحی کند سهم بازار خود را افزایش می دهد.

برای داشتن سایت چه باید کرد ؟

 برای طراحی سایت ابتدا باید هدف خود از طراحی سایت را معین کنید، نیازها و خواسته های خود را مشخص کنید. شرکت طراحی سایت انتخاب کنید ایده خود را با آنها در میان بگذارید و سپس شرکت طراحی سایت ایده شما را در قالب وایرفریم و طرح گرافیکی به شما ارائه می دهد و در صورت تایید شما طرح پیاده سازی و اجرا می شود.

پشتیبانی سایت شامل چه مواردی است ؟

 سایت هایی که توسط طراحی سایت وبتیک طراحی شده اند تا یکسال پشتیبانی رایگان دارند. پشتبیانی سایت ها شامل رفع مشکلات و ایردات فنی سایت می باشد. به راحتی می توانید در سامانه تیکت سایت مشکلات تان را ثبت کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کنند.

طراحی سایت نمایشگاهی

مقالات آموزشی طراحی سایت